dimecres, 20 de maig del 2009

bilbao

cap de setmana a bilbao per veure els llops voladors d'en cai guo-quiang. excursió a l'ermita-illa de san juan de gaztelugatxe, roca imantada del mite de san juan i històries corsàries. vaig entrar dins una escultura de richard serra (escultor d'avantpassats mallorquetes) i quan en vaig sortir ja havia près la decisió.

perdo l'autobús de tornada, per poder llegir, al següent, una entrevista a barceló, al suplement de EL CORREO que robo al meu veí de seient. l'atzar és un esteta.

durant el viatge d'anada mossego l'AMBERES, de bolaño. trobo que el meu V.I.A.G.E.M, (escrit durant la meva estada lisboeta d'aquest març. inèdit.) és millor. només que no està acabat. o sí.

tornat a madrid escolto camarón. torno a llegir viny-holly: la seva poesia em penetra com el ionqui que es xuta després de temps sense fer-ho.

jo vull ser un bodegó de LUIS MELÉNDEZ.

ceci n'est pas un post.